Emocional.reg - Català

E-motional.Reg, Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial (PECT), emmarcats a la RIS3CAT i al Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020, Health Care Innovation Lab, Orbital 40. E-MOCIONAL.REG és un PROGRAMA DE PREVENCIÓ DE LA DESREGULACIÓ EMOCIONAL A L'ADOLESCÈNCIA, vinculat a la innovació en l'àmbit de la salut.

Cada dia més, la ciència ens demostra la importància de l'educació emocional en els alumnes i els professors com a vehicle per aconseguir un benestar personal i social. Tenint en compte les necessitats socials dels darrers anys, i creient que la millor prevenció és a través de l'educació, des de la fundació ITLIMIT realitzem formació per als alumnes i professorat en l'aprenentatge de diferents habilitats com: regulació emocional, mindfulness, tolerància al malestar, relacions interpersonals, reducció d'estrès o gestió de conflictes.

Es tracta d'un programa pensat i creat als Estats Units expressament per a nois i noies adolescents. S'hi inclouen un conjunt d'eines i recursos, validats científicament que faran possible que els participants aprenguin a relacionar-se amb ells mateixos, amb els altres i amb l'entorn de manera més eficaç i funcional. A llarg termini tenim per objectiu formar ciutadans/es preparats i preparades per construir una societat on prevalgui el diàleg i l'enteniment, obrint la porta a una societat més justa.